Slow Gym. Exercitiul 7

0

Exercitiile pentru acasa sunt compuse in functie de cele doua categorii de muschi: tensori (muschii care trag) si extensori (muschii care imping). Incepand de astazi voi specifica de fiecare data ce muschi lucreaza in timpul exercitiului pentru o mai buna constientizare a principiilor de lucru. Exercitiul de astazi este pentru tensori (spate, trapez, umeri).
Extensia muschilor se produce in partea de jos a exercitiului iar tensiunea in partea de sus a exercitiului.
Incercati ca de fiecare data sa urmariti ritmul si momentul in care are loc extensia si contractia muschilor. Nu numarati, importanta este atentia asupra exercitiului, nu numarul de repetari.

In timpul exercitiilor lucreaza simultan corpul fizic, energetic si mental, iar scopul lor nu este dezvoltarea musculara ci armonia in miscare ce face corpul sa-si pastreze echilibrul, mobilitatea, elasticitatea si functia activa a muschilor, impiedicand problemele de aceasta natura ce apar odata cu varsta sau cu lipsa de miscare complexa.

 

Gabriel Andronache este trainer, dietolog, actor si expert in arte martiale (centura neagra, 7 Dan). Este cunoscut ca promotor al unui stil de viata sanatos, bazat pe miscare si alimentatie de origine vegetala. De asemenea, el este initiatorul exercitiilor "Slow Gym" in Romania - o combinatie intre miscarile din artele martiale si fitness - a alimentatiei nutritive cu descarcare lenta, "Slow Nutrition Absorption", a Meditatiei Digitale si a Gimnasticii Energetice.

Leave A Reply