Tonifierea | Muschiul abdominal

2

Am primit cateva solicitari din partea doamnelor, pentru crearea unor exercitii de tonifiere, in special de tonifiere a abdomenului, asa ca m-am conformat si am creat un set de exercitii cu ajutorul colegei mele, Ana-Maria. Cum tonifierea nu se reduce la o singura grupa muscuara sau doar la abdomen, voi crea o sectiune dedicata acestui capitol.
Sunt exercitii simple, pe care le puteti executa atat acasa cat si la sala si care vor cuprinde toate grupele musculare. Acesta e un prim exercitiu, pe care il voi incadra la categoria “stil de viata” si impreuna cu partea video adaug si urmatoarele recomandari:

– Pozitia recomandata este relaxanta, pe spate cu genunchii flexati;
– Incepeti cu miscari scurte si progresati in amplitudine;
– Eficacitatea lor se va observa in timp datorita cresterii rezistentei la efort si a perseverentei voastre;
– Acest modul este scurt si se executa cap-coada, o data sau de mai multe ori, in functie de rezistenta fiecaruia;

Rezultatul acestor exercitii va fi un abdomen tonifiat, o talie mai mica si o stare psihica mai buna.

 

Gabriel Andronache este trainer, dietolog, actor si expert in arte martiale (centura neagra, 7 Dan). Este cunoscut ca promotor al unui stil de viata sanatos, bazat pe miscare si alimentatie de origine vegetala. De asemenea, el este initiatorul exercitiilor "Slow Gym" in Romania - o combinatie intre miscarile din artele martiale si fitness - a alimentatiei nutritive cu descarcare lenta, "Slow Nutrition Absorption", a Meditatiei Digitale si a Gimnasticii Energetice.

Discussion2 comentarii

Leave A Reply