Tonifierea | Slow Gym

1

Exercitii de tonifiere a muschilor fesieri.

Am ales aceasta pozitie, deoarece permite contractia permanenta a muschilor si schimbarea unghiurilor de lucru, mentinand astfel o mai buna eficienta a zonei lucrate.

Fiind o zona “delicata” si destul de greu de modelat, am adaugat greutate pe picior, pentru a creste tensiunea musculara pe tot parcursul executarii exercitiului.
Recomand repetarea modulului de cel putin trei ori pe sedina, pentru fiecare picior, in mod lent si controlat. Astfel, muschii fesieri vor capata fermitate in numai cateva saptamani.

 

Gabriel Andronache este trainer, dietolog, actor si expert in arte martiale (centura neagra, 7 Dan). Este cunoscut ca promotor al unui stil de viata sanatos, bazat pe miscare si alimentatie de origine vegetala. De asemenea, el este initiatorul exercitiilor "Slow Gym" in Romania - o combinatie intre miscarile din artele martiale si fitness - a alimentatiei nutritive cu descarcare lenta, "Slow Nutrition Absorption", a Meditatiei Digitale si a Gimnasticii Energetice.

DiscussionUn comentariu

  1. Buna ziua,Se mai mananca in functie de grupa? Eu sunt A .Imi plac rosile,ardeiul,cartoful dulce…ce mai ramane?nu mananc carne.Care este parerea d-voastra despre alga galodium care face chefirul? si despre dieta Oshawa? Va multumesc pentru aparitile la TV,le gasesc rare.De oameni ca d-voastra avem nevoie in fiecare zi.Cu respect!

Leave A Reply